“Укрзалізниця” вкотре проводить закупівлю послуг на обслуговування свого славнозвісного гелікоптера. Переможця в тендері очікуваною вартістю 3 650 000 грн. було оголошено 5 березня.
Згідно з тендерною документацією переможець має надати 510 послуг повітряному судну з оцінкою нальоту 250 годин.
У даному тендері брало участь дві компанії ПАТ “Інноваційно-Промисловий Центр” та ТОВ “Авіакомпанія “Промінтерсервіс”, яке виконувало всі попередні роботи пов’язані з гелікоптером “Укрзалізниці”.
Цей тендер не став винятком із правил і перемогу знову ж таки отримала авіакомпанія “Промінтерсервіс” з різницею в пропозиціях 5 959,99 грн. Цікаво, що жоден з учасників не виявив бажання знизити вартість пропозиції у другому турі тендеру незважаючи навіть на мінімальну різницю в пропозиціях.
Також дивним видається час подання пропозицій, а саме різниця в дві години між конкурентами.
Засновниками авіакомпанії «Промінтерсервіс» є Надія Вишнякова, естонська фірма «Скай Інтернешнл» та діти екс-віце-президента держкомпанії «Укрекокомресурси» Юрія Беспалова – Катерина, Валерія, Ілля. Директором є Руслан Федорович.
Раніше залізниця замовила у ТОВ “Авіакомпанія “Промінтерсервіс” невідомі послуг на 6 мільйонів.
Конкуруюча фірма “Інноваційно-Промисловий Центр” належить сімейній парі Ковальчуків з міста Київ. До основного виду діяльності фірми належить діяльність посередників у торгівлі машинами, промисловим устаткованням, суднами та літаками.
У тендерній документації немає жодного документу що підтверджує право “Інноваційно-Промислового Центру” виконувати будь-які роботи на повітряних суднах, хоча в своїй довідці фірма вказує, що субпідрядники будуть виконувати не більше 20% робіт.
З цього можна зробити висновок, що ПАТ “Інноваційно-Промисловий Центр” являється формальним конкурентом для постійного переможця ТОВ “Авіакомпанія “Промінтерсервіс”.
Окрім цього загадкою залишається використання гелікоптера Укрзалізниці. Нагадаємо, що на запит ZБК Укрзалізниця повідомила, що повітряне судно використовується компанією “з метою забезпечення оперативного прибуття керівництва установи до місць аварії на залізничному транспорті та інших цілей, які мають стратегічне значення для держави.”
Водночас жодного випадку, коли б керівництво Укрзалізниці прибувало на місцев аварії на гелікоптері поки невідомо. Раніше Укрзалізниця надавала вертоліт в користування Віктору Януковичу та іншим посадовим особам держави. Тож ймовірно, що справжнє призначення гелікоптера це надання віп-послуг першим особам держави для отримання їх “симпатій”.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.