Переможцем тендеру Укрзалізниці на постачання запчастин до двигунів дизель-поїзда Д1 стало ТОВ «Техноекотрейдінг», яке фігурує в справі НАБУ про розкрадання 16 мільйонів «Укрзалізничпостачу».
За даними слідства ТОВ «Техноекотрейдінг» в 2015 році поставив запасні частини для залізниці на 40% дорожче від їх ринкової вартості. Загалом сума контракту складала 40 мільйонів гривень.
Також фірма фігурує в кримінальній справі ГПУ щодо закупівлі залізницею товарів за завищеними цінами по інших контрактах в 2014-2015 роках.
Попри наявність цілого букету кримінальних справ фірма продовжує активно отримувати контракти Укрзалізниці. Тільки за 2017 рік «Техноекотрейдінг» отримав близько 75 мільйонів гривень.
Цього разу фірма поставить залізниці запчастини угорської компанії GANZ MOTOR KFT для дизельного двигуна 12VFE 17/24 дизель-поїзда Д1, потужністю 730 к.с.
Вартість запчастин від української прокладки по деяким позиціям вражає:
Вихлопний колектор правий – 456 402,07 грн. з ПДВ за одиницю;
Вихлопний колектор лівий – 399 389,80 грн. з ПДВ;
Електродвигун паливо підкачувального насосу – 273 115,58 грн. з ПДВ;
Насос масляний – 118 915,80 грн. з ПДВ;
Стартер ТВ/К/50У – 345 757,90 грн. з ПДВ;
Шатун головний – 109 039,30 грн. з ПДВ;
Насос водяний – 68 788, 98 грн. з ПДВ;
Повний перелік товарів: Пропозиція Техноекотрейдінг
Один вихлопний колектор за пів мільйона виглядає більш ніж переконливо. Якщо спробувати уявити вартість 12-ти циліндрового двигуна в зборі, то вийде сума за 10 мільйонів гривень. І це не двигун сучасного швидкісного дизель-поїзда, а скромного Д1, який почали випускати ще в 60-х роках, а останній екземпляр зійшов з конвеєра ще 30 років тому.
При чому ціни явно перевищують вартість аналогічних запчастин більш потужного дизеля М756, які в цьому році купувала залізниця.
Договір на постачання товарів вже підписаний та розміщений на сайті ProZorro. Економія в тендері склала 0,7% від очікуваної вартості.
3 коментарі