Закупівлі вагоноремонтних підприємств Укрзалізниці викликають щонайменше насторогу. Справжня епідемія «прокладок», почалася з минулого року і ніяк не закінчиться симптомами одужання.
Чергова фірма-посередник на постачання металопродукції для Укрзалізниці – ТОВ «ПФК Магунм». Компанія заснована в грудні 2014 році. Її власником є Вадим Погрібний, нібито мешканець села Леб’яже, Чугуївського району, Харківської області. Проте в самому Леб’яжому чомусь про цього громадянина нічого не чули (принаймні так нам повідомили місцеві жителі).
«ПФК Магнум» прописано в офісі №39 по вулиці Шевченка, 146 в Харкові. В одному в офісі з цією фірмою записані іще 4 підприємства: ТОВ «ПГУ», ТОВ «Сторже Груп», ТОВ «Енергоінвестпроект» та ТОВ «Макторг». При чому ТОВ «Сторже Груп» має спільний номер телефону іще з 23 юридичними особами. Тож загальна кількість пов’язаних між собою компаній становить 28 фірм.
За 7 місяців 2017 року ТОВ «ПФК Магнум» перемогла в тендерах на 40 мільйонів гривень маючи тільки 2 замовника: «Дарницький вагоноремонтний завод» та «Стрийський вагоноремонтний завод».
При чому предметами закупівлі були різні групи товарів абсолютно різних виробників.
Так в тендері на закупівлю 800 штук корпусів букси на 2,2 мільйони гривень ТОВ «ПФК Магнум» пропонувало товари виробництва ПАТ «Сталь» з міста Луганськ, яке, як відомо, знаходиться на неконтрольованих територіях.
В інших тендерах на постачання прокату фірма пропонувала товари ВАТ «Магнітогорський металургійний комбінат» (м. Магнітогорськ, Росія).
Окрім цього фірма є дилером ПАТ «Запоріжський металургійний комбінат» та ПАТ «Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча», кінцевим бонефіціаром яких через ряд офшорних компаній є Рінат Ахметов.
На підтвердження своєї кваліфікованості ТОВ «ПФК Магнум» в тендерах подає довідку про наявність “матеріально-технічної бази», зазначаючи 6 столів, 11 стільців і 4 ноутбуки.
Не менш переконливо виглядає і довідка про кваліфікований персонал з двома менеджерами і одним комірником.
І пори відсутність виробничих приміщень і попри відсутність штату фахівців металовиробництва компанія успішно перемагає в тендерах філій Укрзалізниці. При чому змагається найчастіше з такими ж прокладками – ТОВ «УТМК», ТОВ «Альфа Метал Компані», ТОВ «Компанія «Віс Груп Плюс» та інші.
Здається епідемію «прокладок» вже не зупинити шляхом звичайного зчеплення – можливо необхідні заходи екстреного реанімування?
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.