Регіональна філія «Львівська Залізниця» визначила переможця у тендері на закупівлю релейних та батарейних шаф і обладнання залізничної автоматики на суму 2,8 млн.грн.
За час проведення торгів було декілька зауважень до замовника стосовно закупівлі. Учасники вимагали внести зміни до тендерної документації і розбити тендер на лоти. Замовник планує закупити 10 різновидів продукції одним лотом, що на думку учасників, являється дискримінацією щодо виробників. Не зважаючи на численні скарги Укрзалізниця залишає ТД без змін.
В торгах брали участь дві фірми ТОВ “ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД” і НВП “ЗАВОД ТЕХНІКИ ЗВ’ЯЗКУ І АВТОМАТИКИ”. Свої документи вони подали одночасно, і різниця в ціновій пропозиції склала всього 8 тис. грн. За час аукціону жоден з учасників свою ціну не знизив.


Перемога дісталася ТОВ “ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД”, зареєстрованій 10 міс. тому. Засновниками компанії є РОМАНОВ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ та БАЛАБКО ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, які проживають в окупованому Донецьку. Романов являться керівником ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ», яке також співпрацює виключно із залізницею, постачаючи їй російське обладнання.

Основним видом діяльності фірми вказано неспеціалізована оптова торгівля. Протягом 2019 року підписали з Укрзалізницею контрактів на 43 млн. грн.

Серед виробників, з якими ТОВ “ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД” заключило договори про дилерство, фігурує ТОВ «Світлофори», яке також вже було помічене в закупівлях з порушеннями. І найцікавіше, одним із виробників продукції, яку фірма планує постачати залізниці, являється НВП “ЗАВОД ТЕХНІКИ ЗВ’ЯЗКУ І АВТОМАТИКИ” – конкурент по даному тендеру.

Виходить, що ТОВ ЗТЗА, можливо, і не збиралося перемагати в торгах, а отже являється підставним суперником.
ЗБК вже не одноразово розкривали схеми за участю вище згаданих компаній, попри це Укрзалізниця продовжує активно співпрацювати з ними.
1 Коментар