5 листопада керівник “Укрзалізниці” Євген Кравцов оголосив про впровадження експерименту в процесі постачання та екіпірування тепловозів пальним.
“На залізниці крадуть/зливають пальне. Ви ніколи не наведете лад у цьому питанні”, – кажуть нам”, – написав очільник залізниці в соєму ФБ. Вирішити проблему розкрадання палива на УЗ, на думку менеджменту компанії, має перехід на систему заправки локомотивів з паливозаправника.

Кравцов запропонував, у якості пілотного проекту, запровадити в локомотивному депо Запоріжжя екіпірування локомотивів з автомобілів, а не зі складу ГЗМ. За словами керівника, відвантаження пального в бензовоз, а не на склад має убезпечити пальне від розкрадання.
Проте з публікації Кавцова залишалося не зрозумілим, що саме має завадити розкраданню палива з бензовоза чи з локомотива до або після його екіпірування. Не маловажливим є простій автомобіля з паливом в очікуванні тепловоза, адже не всі локомотиви виїжджають та повертаються в депо за графіком.
Після публікації голови правління “Укрзалізниці” пройшов місяць і, судячи з усього, “експеримент” отримав схвалення правління. Адже всі регіональні філії масово проводять закупівлі бензовозів.
При чому пест керівника УЗ було оприлюднено 5 листопада, а вже 7 листопада почали оголошувати перші закупівлі.
На даний момент вже оголошено 16 тендерів на придбання 22 автомобілів, загальною вартістю майже 40 млн. грн.: (UA-2019-11-14-000884-a, UA-2019-11-29-002066-b, UA-2019-11-08-000839-c, UA-2019-11-11-002479-b, UA-2019-11-11-002573-b, UA-2019-11-11-003148-b, UA-2019-11-11-003089-b, UA-2019-11-25-003545-b, UA-2019-11-07-001588-c, UA-2019-11-21-000444-a, UA-2019-11-21-001616-b, UA-2019-11-15-001555-c, UA-2019-11-14-001928-c, UA-2019-11-14-000812-a, UA-2019-11-14-000784-a, UA-2019-11-14-000932-c).
В частині тендерів вже визначено переможців закупівель:
- ТОВ “Спецтехніка +” поставить паливозаправники на шасі російського автомобіля “ГАЗ” С41 по 1,5 млн. грн. Сам автомобіль, без паливозаправного баку на 12м3, в автодилерів коштує близько 900 тис. грн.
- ТОВ “Укравтокомплект лтд” постачатиме паливозаправник на шасі МАЗ 4371. Ціна заправника – 1,8 млн. грн.
Таким чином, стає зрозуміло, що витрати на перевезення палива від складу постачальника до депо, найімовірніше, лягають на плечі залізниці.
Як саме додаткові витрати на логістику, персонал, купівлю та обслуговування автотранспорту мають сприяти зменшенню витрат на екіпірування поки що залишається лише здогадуватись.
2 коментарі