Zалізниця без корупції
  • НОВИНИ
  • РОЗСЛІДУВАННЯ
  • АНАЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • Дослідження
  • ЧОРНИЙ СПИСОК
  • #ПЕРЕМОГИ
  • ПРО НАС
Головна  /  НОВИНИ  /  УЗ заплатить 900 мільйонів за обслуговування американських тепловозів

УЗ заплатить 900 мільйонів за обслуговування американських тепловозів

ZBK 19 Квітня, 2019 НОВИНИ Коментувати

Філія “Центр забезпечення виробництва” оголосила тендер на
послуги з сервісного обслуговування магістральних вантажних тепловозів серії ТЕ33АС, очікуваною вартістю 895 млн. грн.

Згідно тендерної документації переможець закупівлі має забезпечити проведення сервісного обслуговування 30 американським тепловозам
ТЕ33АС в період від підписання договору до 31 грудня 2027 року.

Таким чином сервісне обслуговування одного тепловозу оцінене в близько 3,5 мільйони грн. за рік.

Згідно тендерної документації зазначається, що періодичність та обсяг обслуговування має виконуватись згідно технічної документації виробника локомотивів.

Нагадаємо, що ZБК ще торік намагалося отримати від УЗ інформацію про умови експлуатаційного утримання новий тепловозів та їх подальше обслуговування. Проте Укрзалізниця відмовилася надавати інформацію по контракту з General Electric. Пізніше ZБК виграло суд в Укрзалізниці, згідно рішення якого залізниця мала повторно розглянути запит на інформацію. Наразі залізниця подала апеляційну скаргу на рішення суду першої інстанції та не погоджується розкривати умови контракту постачання американських тепловозів.

Варто зауважити, що контракт на 900 млн. грн. щодо сервісного обслуговування є лише першим в життєвому циклі локомотивів. В подальшому тепловози потребуватимуть проведення поточних ремонтів та капітальних ремонтів, заміни деталей та обладнання. Передумови формування обгрунтованої вартості таких витрат невідомі.

Аналогічна ситуація раніше відбулася з новими серіями електропоїздів, які закуповувала УЗ з 2011 року. Так технічне обслуговування електропоїзда ЕКр1, виробництва ПАТ “Крюківський вагоноремонтний завод” складає близько 7 млн. грн. на рік. Один поточний ремонт – 17 млн. грн., а капітальний ремонт – 42 млн. грн.

При цьому вартість робіт фактично визначає виконавець послуг через відсутність конкуренції. На скільки обгрунтованими є ці ціни сказати неможливо.

Інші компанії обирають прогнозованість витрат на утримання нових серій локомотивів. Так залізничний перевізник США – компанія Amtrak в грудні минулого року підписала контракт з Siemens Mobility на постачання 75 тепловозів SC-44 Charger.

Цей тепловоз має майже ідентичні параметри потужності з ТЕ33А (4400к.с.) і також є односекційним.

Вартість контракту складає 744 млн. $. Тобто майже 10 млн.$. на один тепловоз. Але окрім самого локомотиву у вартість також включене обслуговування та забезпечення запчастинами цих тепловозів на 20 років.

Натомість контракт Укрзалізниці вже передбачає витрати близько 5,7 млн. $ за перші 8,5 років експлуатації без урахування закупівлі запчастин та подальших ремонтних робіт. Отже в продовж майбутніх 20-ти років витрати на ТЕ33АС можуть значно перевищити 10 млн.$.

Нагадаємо, що раніше Придніпровська залізниця оприлюднила переговорну процедуру на закупівлю 723 одиниць невідомих запчастин для ТЕ33АС. Тоді постачальником було обрано ТОВ “Транспортейшн Юкрейн” на підставі довідки торгово-промислової палати, в якій зазначалося, що ТОВ «Транспортейшн Юкрейн» є єдиним підприємстовм в Україні, що є офіційним постачальником на території України оригінальних запасних частин до локомотивів серії ТЕ33АС, вироблених «Дженерал Електрик Транспортейшн», а також єдиним субпідрядником вищезазначеної компанії, що виконує авторизовані послуги з технічного обслуговування локомотивів ТЕ33АС.

Таким чином найімовірнішим переможцем тендеру на 895 млн. грн. на сервісне обслуговування ТЕ33АС є саме “Транспортейшн Юкрейн”.

ТОВ “Транспортейшн Юкрейн” зареєстроване 8 місяців тому. Засновником фірми являється “Транспортейшен Системс Холдингс Інк” з США. Керівником “Транспортейшн Юкрейн” є Байхан Гокхан – генеральний менеджер General Electric в країнах СНД, Європи, Ближнього Сходу і Північної Африки.

Позначки:GE, General Electric, ТЕ33АС
Назад
Вперед

Про автора

ZBK

Схожі записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту

    10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ

    4 Вересня, 2020
  • СБУ викрила посадовців Укрзалізниці на розкраданні майже 60 млн. грн.

    27 Серпня, 2020

Написати відповідь

Скасувати відповідь

Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

Наш профіль на DoZorro

Випадкові записи

  • УЗ остаточно програла суд ZБК по “секретності” контракту з General Electric 29 Травня, 2019
  • ТОП-10 розслідувань 2016-го 31 Грудня, 2016
  • Залізничники знову накуплять подарункових керамічних панно 23 Квітня, 2019
  • Чотиримісячна фірма поставить залізничникам канцелярського приладдя майже на 2 мільйони 15 Липня, 2019
  • Популярне
  • Останні
  • Сумська «суперпрокладка» за 6 місяців існування отримала 90 мільйонів від УЗ 9 Березня, 2017 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція в Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому 5 Березня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція на Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому: частина ІІІ – З Росії в тридороги 11 Квітня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Залізнична шароварщина: УЗ купує вишиті рушники та вишиванки на 1,5 мільйони 31 Липня, 2019 НОВИНИ
  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ

Соціальні мережі

Категорія записів

  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020
  • Прокладка з луганським власником поставить залізниці сальників на 4,3 млн. грн. 27 Серпня, 2020
  • Фірми Дубневичів продовжують продавати свою продукцію Укрзалізниці 26 Серпня, 2020
  • У прокладки “СОТА УКРАЇНА” з’явився конкурент? 21 Серпня, 2020
  • Завод Укрзалізниці придбав автомобіль бізнес-класу 19 Серпня, 2020
  • Фірма, яка фіктивно ремонтувала автомобілі для поліції тепер буде ремонтувати для Укрзалізниці 18 Серпня, 2020
  • Криза не для керівництва УЗ: Оголошено закупівлі побутової техніки на 870 тис. грн. 17 Серпня, 2020
  • Фірма без працівників за півтора року отримала від залізниці 82 млн. грн. 14 Серпня, 2020
  • фірма-прокладка на російських запчастинах, за п’ять місяців, виграла 92 млн. грн. 13 Серпня, 2020

Останні записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020

Випадкові записи

  • УЗ “передумала” віддавати 30 мільйонів фірмі з двома працівниками після розслідування ZБК 28 Жовтня, 2019
  • Корупція на Укрзалізниці при Балчуні стала в рази більшою – Омелян 9 Липня, 2017
  • АМКУ оштрафувало на 14 мільйонів за змову дилерів Дубневичів 17 Січня, 2019
  • Купейні вагони для залізниці за рік подорожчали майже на 6 мільйонів 18 Квітня, 2017
WordPress / Українська локалізація Олег Волощук