Zалізниця без корупції
  • НОВИНИ
  • РОЗСЛІДУВАННЯ
  • АНАЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • Дослідження
  • ЧОРНИЙ СПИСОК
  • #ПЕРЕМОГИ
  • ПРО НАС
Головна  /  НОВИНИ  /  Бескидський тунель: скільки років потрібно щоб окупити головний тунель країни

Бескидський тунель: скільки років потрібно щоб окупити головний тунель країни

ZBK 29 Жовтня, 2018 НОВИНИ Коментувати

Будівництво нового Бескидського тунелю звісно позитивний крок, адже новий двоколійний тунель закрив останнє слабке місце в головному транспортному коридорі залізниці до Європи. При цьому у будь якого рішення є як технічна так і фінансова сторона і бажано щоби проект був не тільки корисним, а й прибутковим.

Минулого тижня голова правління Євген Кравцов заявив про позитивну динаміку використання нового Бескидського тунелю.

«Вже маємо позитивну динаміку перевезень новим тунелем порівняно зі старим. У третьому кварталі 2018 року в напрямку західного кордону дільницею Лавочне-Мукачево, на якій розташований двоколійний Бескидський тунель, перевезено 469 млн 852 тис. тонно-кілометрів брутто. Це майже на 20 млн т-км більше, ніж у першому кварталі цього року, коли рух здійснювався через старий одноколійний тунель»,– заявив Євген Кравцов.

Також в офіційному повідомленні прес-служби УЗ зазначається, з посиланням на Кравцова, що в зворотному напрямку обсяг перевезень збільшився на 12 млн. тонно-кілометрів.

Таким чином загальне зростання обсягів перевезень складає 32 млн. т-км або 5,4% від попередніх показників.

За таких умов аби проект будівництва тунелю, початковою вартістю 3 мільярди гривень, окупився, необхідно кілька століть.

Тік згідно консолідованого звіту Укрзалізниці середній дохід компанії від перевезення вантажів складає близько 0,86 грн. за 1 тонно-кілометр.

Виходячи з цього збільшення обсягів перевезень новим Бескидським тунелем принесло залізниці за І квартал використання додаткові 27,5 млн. грн., більшість з яких підуть на покриття операційних витрат перевізника.

Навіть за оптимістичним прогнозом чистий прибуток компанії від впровадження нового тунелю не перевищує 3-5 млн. грн. на квартал. Принаймні поки що.

За таких умов аби окупити Бескидський тунель доведеться почекати від 150 до 250 років.

Для будівництва Бескидського тунелю Укрзалізницею  було виділено власні кошти на суму 800 млн. грн. та залучено 2 кредити: від ЄБРР (Європейський банк реконструкцій і розвитку) – 120 млн.$ і від ЄІБ (Європейський інвестиційний банк) – 55 млн. євро.

Поточна заборгованість залізниці за цими кредитами складає 25 млн. $ і 47 млн. євро відповідно, що за актуальним курсом становить 2,2 млрд. грн. При цьому залізниця вже заплатила кредиторам близько 1 млрд. грн.

Останній платіж за кредитними зобов’язаннями має бути здійснено до 2042 року.

Довжина Бескидського тунелю становить 1764 метри, а максимальна швидкість руху – 60 км/год.

Цього року також завершується будівництво аналогічного двоколійного тунелю в Чехії «Ейповіце», вартість якого склала близько 155 млн. євро.

При тому, що чеський залізничний тунель виявився дешевшим за український, його довжина складає аж 4 150 метрів (в 2,4 рази довший за Бескидський тунель), а максимальна швидкість руху – 120-160 км/год.

Позначки:Бескидський тунель
Назад
Вперед

Про автора

ZBK

Схожі записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту

    10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ

    4 Вересня, 2020
  • СБУ викрила посадовців Укрзалізниці на розкраданні майже 60 млн. грн.

    27 Серпня, 2020

Написати відповідь

Скасувати відповідь

Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

Наш профіль на DoZorro

Випадкові записи

  • Сумська «суперпрокладка» за 6 місяців існування отримала 90 мільйонів від УЗ 9 Березня, 2017
  • Аналіз закупівель дизпалива в 2018 році 9 Січня, 2019
  • Велике дроблення: залізниця вирішила розділити тендери на рейкові скріплення 28 Вересня, 2017
  • Миколаївський блогер розворушив “зміїне лігво” на залізниці 4 Лютого, 2017
  • Популярне
  • Останні
  • Сумська «суперпрокладка» за 6 місяців існування отримала 90 мільйонів від УЗ 9 Березня, 2017 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція в Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому 5 Березня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція на Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому: частина ІІІ – З Росії в тридороги 11 Квітня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Залізнична шароварщина: УЗ купує вишиті рушники та вишиванки на 1,5 мільйони 31 Липня, 2019 НОВИНИ
  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ

Соціальні мережі

Категорія записів

  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020
  • Прокладка з луганським власником поставить залізниці сальників на 4,3 млн. грн. 27 Серпня, 2020
  • Фірми Дубневичів продовжують продавати свою продукцію Укрзалізниці 26 Серпня, 2020
  • У прокладки “СОТА УКРАЇНА” з’явився конкурент? 21 Серпня, 2020
  • Завод Укрзалізниці придбав автомобіль бізнес-класу 19 Серпня, 2020
  • Фірма, яка фіктивно ремонтувала автомобілі для поліції тепер буде ремонтувати для Укрзалізниці 18 Серпня, 2020
  • Криза не для керівництва УЗ: Оголошено закупівлі побутової техніки на 870 тис. грн. 17 Серпня, 2020
  • Фірма без працівників за півтора року отримала від залізниці 82 млн. грн. 14 Серпня, 2020
  • фірма-прокладка на російських запчастинах, за п’ять місяців, виграла 92 млн. грн. 13 Серпня, 2020

Останні записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020

Випадкові записи

  • ЧАС РЕФОРМ: ЯК ПОЧАТИ БОРОТЬБУ З КОРУПЦІЄЮ 6 Листопада, 2017
  • Залізниця наймає юристів за 4 млн. грн., хоча має профільний департамент 5 Червня, 2020
  • Парний забіг на 75 мільйонів: виробники і дилери розіграли закупівлю електрообладнання для пасажирських вагонів 29 Вересня, 2017
  • Цього року Укрзалізниця хоче скупитись у Дубневичів на 800 мільйонів 11 Квітня, 2017
WordPress / Українська локалізація Олег Волощук