ТОВ «НВП Промтехцентр» була заснована в 2014 році і відразу ж почала вигравати тендери Укрзалізничпостачу на закупівлю запасних частин дизель-поїздів. За два роки здобутки компанії сягнули 140 мільойнів гривень, а єдиним замовником фірми є Укрзалізничпостач (пізніше Центр забезпечення виробництва).
ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Промтехцентр» зареєстровано на двох мешканців Києва – Катерину Олексієнко та Олега Чуздюка. Попри назву фірма не є виробником жодної продукції.
«Промтехцентр» за даними бізнес-пошукової аналітичної платформи YOUCONTROL налічує 6 штатних працівників, а всі доходи підприємства складаються виключно з контрактів зі залізницею.
Фірма зареєстрована за адресою Київська область, місто Вишневе, вулиця Залізнична, 92, офіс 65. В цьому ж офісі прописано ще 18 компаній. А загалом за цією адресою зареєстровано 177 фірм. При цьому сама будова є складським приміщенням і ймовірно використовується як адреса реєстрації фіктивних фірм.
Тут розміщена фірма, яка отримала 140 мільйонів держконтрактів з Укрзалізницею
Спеціалізацією ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Промтехцентр» є постачання запасних частин до дизель-поїздів, яких залізниця придбала за останні 2 роки понад як на 140 мільйонів гривень.
За останніми контрактами УЗ закуповувало запчастини двигунів М756 потужністю 700 кВт, за такими цінами:
- Колінчатий вал дизеля – 270 000 грн. з ПДВ;
- Носок відбору потужності – 210 000 грн. з ПДВ;
- Вал карданний – 211 200 грн. з ПДВ;
- Моноблок правий – 468 000 грн. з ПДВ;
- Моноблок лівий – 439 200 грн. з ПДВ;
- Гільза дизеля – 10 056 грн. з ПДВ;
- Пружина (велика, мала) – 11 760 грн. з ПДВ;
- Поршень – 7 656 грн. з ПДВ;
- Картер к зборі – 426 000 грн. з ПДВ;
- Насос маслопідкачуючий – 19 500 грн. з ПДВ;
- Насос прісної води – 17 700 грн. з ПДВ;
- Насос паливний – 106 320 грн. з ПДВ;
- Насос масло нагнітаючий з центрифугою – 44 400 грн. з ПДВ;
- Компремор ПК-1,75А – 71 640 грн. з ПДВ.
Таким чином вартість ремкомплекту одного двигуна М-756 для дизель-поїзда ДР-1А вагою 2 тони становить понад 3 мільйони гривень.
Двигуни М-756Б
Не зважаючи на те, що за останні 8 років Укрзалізниця витратила понад 1,3 мільярди гривень на закупівлю запчастин дизель-поїздів, нещодавно була опублікована інформація про те, що даний вид рухомого складу знаходиться в катастрофічно зношеному стані. Експлуатаційний парк дизель-поїздів Укрзалізниці налічує менше 200 одиниць.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.