Посадові особи Одеської залізниці в змові з колишніми керівниками ВАТ «Укрзалізниця» і ТОВ «Трансінвестсервіс» завдали державі збитків на суму понад 348 мільйонів доларів.
Про це в своїй заяві на ім’я директора НАБУ заявляє народний депутат Віталій Купрій – повідомляє “ODESSA.REPORT”.
«Так, ще в 2007 році керівництво «Одеської залізниці» відмовилося в збиток державі отримувати по 2,5 долара за тонну від «Трансінвестсервіс» за послуги з подачі та прибирання вагонів. Це були перші формальні кроки в корупційній схемі, щоб «Укрзалізниця» юридично закріпила тарифи перевезення до «псевдостанціі» «Чорноморська-ТІС». Кілометровий стовпчик з написом «30 км» на магістральних залізничних коліях став тарифною станцією!» – пише нардеп на своїй сторінці в соцмережі.
За його даними, таким чином «Укрзалізниця» дарує щорічно близько 60 000 000 доларів власних доходів приватній компанії, серед засновників якої є російський олігарх Олексій Федоричев ».
Депутат упевнений, що до цієї масштабної корупційної угоди також причетні тодішній заступник директора «Укрзалізниці» Віктор Чорний, екс-начальник Одеської залізниці Ілля Левицький та керівник «Трансінвестсервіс» Андрій Ставніцер, який є почесним консулом Австрії в Одесі.
«Крім того, корупційні зв’язки керівництва «Трансінвестсервіс» в Міністерстві інфраструктури дозволили отримати дуже вигідні для них і невигідні для держави контракти на перевалку вугілля. Так, ДП «МТП Чорноморськ» просить за цю послугу близько 3 доларів за тонну, а «Трансінвестсервіс» – 11,6 долара для ПАТ «Центренерго», хоча для приватних компаній перевалка коштує всього лише 3-4 долари. Таким чином, корупціонери своїми діями зобов’язали державне підприємство «Центренерго» перевалювати вантажі тільки на терміналах «Трансінвестсервіс» за завищеними цінами », – йдеться в повідомленні.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.