Регіональна філія Південно-західна залізниця від минулого року прославилася клініговими контрактами на підготовку вагонів швидкісних потягів у рейс. Минулорічний переможець тендеру на 24,5 мільйонів гривень ТОВ «Текс-Стиль» став фігурантом кримінальної справи за привласнення державних коштів.
ТОВ «ТЕКС-СТИЛЬ» мав підготувати в рейс протягом 2016 року 33778 вагонів швидкісних поїздів. Прибирання одного швидкісного вагону і оснащенням його необхідними аксесуарами (мило, папір, серветки) обійшлося залізниці в 725 гривень. Та, за даними слідства фірма не виконувала зазначені послуги, а просто привласнила 25 мільйонів з «доброї волі» керівництва Південно-західної залізниці. Самі ж послуги нібито частково виконувались працівниками залізниці, а здебільшого не виконувались взагалі.
Окрім цього ТОВ «ТЕКС-СТИЛЬ» має в КВЕДах основний вид діяльності з виготовлення текстильної продукції й іншого одягу (на що вказує і назва компанії). Тобто поява цієї фірми на ринку послуг прибирання вагонів вже містить ознаки певних домовленостей.
Цього року столична залізниця заключила контракт на послуги підготовки вагонів у рейс у ВЧ-1 з новачком державних тендерів ТОВ «УКР-А-ТЕК». Фірма прописана в Борисполі по вулиці Ботанічній 1/6 в кабінеті №3. Отже «експерт» по підготовці вагонів у рейс помістився в одному кабінеті.
В цьому ж будинку (в кімнаті №11) прописано ТОВ «Сантаун» яке систематично перемагає в тендерах на прибирання залізничних вокзалів від 2016 року. Загалом фірма на вигравала на клінінгу 56 мільйонів гривень, а від Південно-західної залізниці отримала цілих 19 мільйонів.
За адресою вул. Ботанічна, 1/6, м. Бориспіль також прописано іще десяток фірм.
Згідно договору, укладеного між залізницею і ТОВ «УКР-А-ТЕК» остання має підготувати 9946 вагонів у рейс за ціною 502 гривні за вагон. Це на 225 гривень дешевше ніж торік с «Текс-Стелем».
При цьому фірма вказала, що має штат працівників не менше 90 чоловік. Цікаво було б поглянути на нараду підприємства з 90 чоловік, яке розміщується в одній кімнаті.
Також «УКР-А-ТЕК» зазначило, що має весь необхідний інвентар для якісної підготовки вагонів у рейс – комплекти швабр (мопів), мітла, совки, відра з віджимом й інше приладдя відчайдушних домогосподарок.
Тож поки працівники залізниці оскаржаться на низькі зарплати Укрзалізниця продовжує наймати послуги підготовки вагонів для комфортних подорожей за мільйони гривень. Загалом Укрзалізниця витрачає на ці заходи близько 40 мільйонів гривень на рік.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.