Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» провела закупівлю на виконання технічного переоснащення пристроїв електричної централізації сигналізації та стрілочних переводів (ЕЦ-1) по станції Козятин вартістю 30 140 228 грн.
В закупівлі взяли участь 2 компанії, які запропонували майже ідентичну цінну. Надалі компанії не знижували вартість та перемога в тендері дісталася ТОВ «НОЕР СІСТЕМ ГРУП» з ціною 30 120 800 грн. Тобто на 0,01% менше очікуваної вартості.
«НОЕР СІСТЕМ ГРУП» створено 8 місяців тому. Компанія належить мешканцю окупованого Донецька Євгену Ущеці та киянину Василю Івасенко.
Євген Ущека також є співвласником ТОВ «Смарт Ексім», яке поставляє залізниці російське електрообладнання за завищеними цінами.
Детально читайте: НОВАЧОК З ДОНЕЦЬКИМ ВЛАСНИКОМ ПОСТАВИТЬ ЗАЛІЗНИЦІ «ЗАБОРОНЕНІ» РОСІЙСЬКІ РЕЛЕ НА 11 МІЛЬЙОНІВ
Також Євген Ущека володіє ТОВ «Віадук Комплекс», яке поставляє залізниці трансформатори.
Окрім цього Євген Ущка є співвласником ТОВ «Інтекс Енерджі», яке має багатомільйонні контракти з київським метрополітеном.
Майже всі ці компанії починали перемагати в тендерах на мільйони гривень вже за кілька місяців після свого створення.
Цього разу нова компанія з орбіти донеччанина Ущеки має не просто поставити товар, а й виконати ремонтні роботи обладнання, пов’язаного з безпекою руху.
Згідно тендерної документації переможець закупівлі має виконати роботи по обладнанню ЕЦ-1 ст. Козятин-1 пристроями мікропроцесорної централізації та пристроями зв’язку, встановлення шлагбауму, заміну світлофорів, приводів стрілочних переводів та інші роботи.
При цьому переможець торгів, ТОВ «НОЕР СІСТЕМ ГРУП», в складі своєї пропозиції надало довідку про те, що має тільки двох працівників – директора і монтажника.
Також компанія зазначила, що планує для виконання робіт залучити субпідрядника – ТОВ «ВП-957». Згідно наданої довідки субпідрядник має аж 4 працівники: керівника, двох водіїв та одного монтажника.
Таким чином 2 водії та 2 монтажники мають виконати роботи вартістю 30 млн. грн.
Так як замовник в тендерній документації не вказав, який саме штат працівників є мінімально достатнім для виконання високтехнологічних робіт по переоснащенню приладів безпеки, цих довідок вистачило для перемоги в тендері.
Найцікавіше те, що реконструкцію приладів ЕЦ-1 станції Козятин-1 проводили лише пів року тому. Згідно укладеного в жовтні 2018 року договору «Південно-Західна залізниця» сплатила майже 90 млн. грн. з ПДВ за виконання реконструкції пристроїв ЕЦ-1 ПрАТ «СНВО Імпульс». Виконання робіт завершилося в квітні 2019 року.
Що трапилося з новим обладнанням за 6 місяців і чому залізниця замовила нове переоснащення – залишається лише здогадуватись.
Позначки:ТОВ "Смарт Ексім", ТОВ «НОЕР СІСТЕМ ГРУП»
2 коментарі