Після публікації статті “ПОСТАЧАЛЬНИК БРОНЕЖИЛЕТІВ “УКРЗАЛІЗНИЦІ” ЗБРЕХАВ ПРО ЇХ ПОХОДЖЕННЯ” прес-центр “Одеської залізниці” повідомив, що під час проведення вхідного контролю 10.01.2019 року було встановлено невідповідність заявленому в тендері товару. Таким чином за результатами перевірки бронежилети від ТОВ “Охота” нібито не були прийняті замовником.
Нагадаємо, що переможець тендеру ТОВ “Охота”, згідно тендерної документації мало поставити залізниці бронежилети виробництва ТОВ “Балістика”. Проте виробник бронижелетів зазначив, що ніколи не продавав такої кількості бронежилетів приватним фірмам і йому нічого не відомо про ТОВ “Охота”. До того ж вартість продукції суттєво перевищувала ціну від виробника.
“За результатами проведених заходів бронежилети не були прийняті в експлуатацію. На даний час проводиться робота з ТОВ «Охота» щодо їх заміни”, – йдеться в повідомленні “Одеської залізниці” від 25.02.2019р.
Проте історія не така однозначна, як видається на перший погляд. Не зрозуміло чому вхідний контроль, нібито, проводився аж 10.01.2019р., адже за умовами контракту продукція повинна бути поставлена не пізніше 31.12.2018 року.
Більше того, термін дії самого договору також закінчувався 31.12.2018р., а в подальшому сторони не публікували додаткові угоди про продовження дії договору. Тож не відомо на підставі чого замовник приймав товари вже після завершення дії контракту, а потім ще й звернувся до ТОВ “Охота” про заміну невідповідної продукції іншою.

Також 08.02.2019 року на сайті “Одеської залізниці” було опубліковано новину про презентацію нового екіпірування спеціального підрозділу воєнізованої охорони, де на зображенні чітко видно працівників залізниці в новеньких бронежилетах.

Виходячи з того, що тендер на придбання бронежилетів “Одеська залізниця” проводила лише один раз, можна припустити, що люди на фотографіях вдягнені саме в жилети, які мало поставляти ТОВ “Охота”.
Але ж новина оприлюднена через місяць, після того, як за повідомленням “Одеської залізниці”, бронежилети нібито було забраковано.
ТОВ “Балістика” – виробник заявлених бронежилетів, опублікував пост в Facebook у якому стверджує, що плитоноски бронежилету дуже схожі на їхні.
Отже може виявитись, що 10.01.2019р. вхідний контроль не забракував продукцію і її насправді прийняли, а після виникнення скандалу залізничники лише спробували “замести сліди”. Такий варіант може також пояснити, чому бронижелети нібито не були прийняті ще на початку січня, але на кінець лютого залізниця так і не повідомила, чи погодилося ТОВ “Охота” поставити інший товар і чому своєчасно не було розірвано договір.
Наразі ZБК звернулося до “Одеської залізниці” з проханням надати підтверджуючі документи по факту неприйняття бронежилетів та пояснення, чому замовник не припинив договірні відносини з ТОВ “Охота” попри невиконання умов договору останньою. На момент виходу публікації відповідь залізниці не отримано.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.