Переможцем 13 тендерів вартістю 40,5 млн. грн. на закупівлю запасних частин до локомотивів і вагонів в 2018 році стала нещодавно створена фірма-посередник ТОВ «ТК «Альянс Груп». Новачок залізничних тендерів прописаний в Києві по вулиці Тверській в будинку №6. Цікаво, що адміністрація УЗ знаходиться по цій же вулиці в будинках №5 та 7, тобто через дорогу. Можливо таке місце реєстрації обрано зовсім не випадково.
ТОВ «ТК «Альянс Груп» було зареєстроване в середині 2017 року, проте донедавна фірма не перемагала в тендерах. Можливою причиною цьому є те, що до березня 2018 року фірма мала зовсім іншу назву, власників і головне – адресу.
Так раніше «Альянс Груп» називалося ТОВ «Львівський електромашинобудівний завод» і було прописане в Львові, по вулиці Залізничній №30. Власником компанії був Олексій Слепухін.
Після цього власника замінив Михайло Козлов з Бучі, а директором стала, ймовірно, його дружина Галина Козлова. Сама ж фірма перебралася по-сусідству з адміністрацією Укрзалізниці, після чого і почала приймати активну участь в її тендерах. Спочатку в ролі формального конкурента для інших, не менш цікавих посередників, а згодом вийшла і на власні жнива.
В своєму першому виграному тендері на 8 мільйонів грн. ТОВ «ТК «Альянс Груп» надало довідку про підтвердження попереднього досвіду постачання, де вказало договір з ТОВ «Локомотив-Комплектснаб», якому фірма нібито поставляла запчастини до електровозів. ТОВ «Локомотив-Комплектснаб» відоме тим, що й саме має сумнівні відносини з УЗ. Зокрема ця фірма поставляла старі запчастини на 15 мільйонів грн., виготовлені в Луганську на ТОВ «Луганський електромашинобудівний завод».
ТОВ «Локомотив-Комплектснаб» зареєстроване в одному офісі з 73-ма фірмами. Тож, скоріше за все, ця фірма є пов’язаною з ТОВ «ТК «Альянс Груп» і була використана для підтвердження неіснуючого досвіду в нового учасника закупівлі.
До того ж і ТОВ «Локомотив-Комплектснаб» і ТОВ «ТК «Альянс Груп» найчастіше в тендерах зустрічаються з ТОВ «Спецмашсервіс», яке виступає в ролі конкурента-невдахи.
Свій перший тендер ТОВ «ТК «Альянс Груп» виграло з різницею у 1,5 тисячі грн. у ТОВ «НТП «Трансінвест», яке має цілий букет кримінальних справ через контракти з УЗ за завищеною вартістю.
Далі «Львівський локомотиворемонтний завод» уклав з новим постачальником УЗ відразу 5 контрактів за переговорною процедурою без тендерів на загальну суму 12 млн. грн.
Зокрема «Львівський ЛРЗ» закупив у ТОВ «ТК «Альянс Груп» контактори ПК-359 по 15 тисяч грн. за штуку без ПДВ (18 тис. грн. з ПДВ).
Виробником товарів нібито є ТОВ «Омега Алькор». Проте «Омега Алькор» також зареєстроване по вулиці Тверській №6, в офісі 510. Раніше ця фірма поставила залізниці на 45 мільйонів нібито чеського обладнання.
Здібність самостійно виготовляти запчастини у ТОВ «Омега Алькор» з’явилася в 2018 році, після підписання з вже знайомим ТОВ «Луганський електромашинобудівний завод» договору на передачу конструкторської та технологічної документації, та затвердження нових техумов виробника.
Виробництво «Омега Алькор» нібито знаходиться у Львові, за адресою вул. Залізнична №1-А. Проте насправді за цією адресою розташований «Львівський локомотиворемонтний завод», який належить Укрзалізниці.
Виходить, що «Львівський ЛРЗ» заплатив 12 мільйонів за товари, які виготовляються на самому ж заводі. Що в принципі не таке нове явище для Укрзалізниці.
Так лабіринт фірм-посередників і нібито виробників продукції приводить нас від офісу, розташованого навпроти будівлі адміністрації Укрзалізниці, до заводу, який належить самій же Укрзалізниці. При чому, хоч мільйони і подорожували рахунками різних фірм, та насправді товари часто навіть не покидали територію одного підприємства.
Позначки:Львівський ЛРЗ, ТОВ "Омега Алькор", ТОВ "ТК "Альянс Груп"
3 коментарі