Філія “Дарницький вагоноремонтний завод” ПАТ “Укрзалізниця” провела 3 тендери очікуваною вартістю 12 мільйонів гривень на закупівлю автозчепів та обладнання до вантажних вагонів.
Предметом закупівлі стали:
– автозчепи СА-3 – 210шт. по 23 тисячі грн. з ПДВ;
– п’ятник – 210шт. по 8,6 тисяч грн. з ПДВ;
– упор автозчепу передній – 210шт. по 8,9 тисяч грн. з ПДВ;
– упор автозчепу задній – 210шт. по 6,6 тисяч грн. з ПДВ;
– хомут тяговий – 210шт. по 9,4 тисячі грн. з ПДВ;
– кронштейн мертвої точки – 105 шт. по 380 грн. з ПДВ;
– петля кришки люка – 4410шт. по 153 грн. з ПДВ;
Згідно вказаних цін комплектація одного вантажного вагону автозчепними пристроями (2 шт.) становить близько 114 тисяч гривень або понад 10% вартості всього вантажного вагона.
При цьому до лотів закупівлі включені петлі люків піввагона, які не відносяться до автозчепів та не виготовляються на одному виробництві з рештою товарів. Таким чином жоден з виробників не зміг би прийняти участь у закупівлі.
Отже учасниками закупівлі стали 2 посередники з промовистими назвами: ТОВ “Статус Фінанс Груп” та ТОВ “Компанія Віс Груп Плюс”.
“Компанія Віс Груп Плюс” зареєстрована в Харкові, в житловій 5-ти поверхівці по вулиці Клочківській 276. При чому в реєстраційних документах не вказано в якій саме квартирі чи приміщенні приписане це підприємство. За цією ж адресою приписані іще 90 суб’єктів підприємництва.
“Статус Фінанс Груп” зареєстроване в офісі №12 одного зі столичних офісних центрів, розташованого по вулиці Володимирівській №4. В минулому році фірма виграла лише 2 тендери “Панютинського вагоноремонтного заводу” на постачання металопрокату.
Обидві фірми надали аналогічний пакет документів та зазначили однакових виробників пропонованої продукції, зокрема російський “Челябінський ковальско-пресовий завод”.
Таким чином тендери вагоноремонтних заводів Укрзалізниці продовжують вигравати фірми-прокладки, а передумову цьому визначає сам тендерний комітет коли об’єднує в один лот непоєднувані товари і не прописує належним чином кваліфікаційні вимоги до учасників.
Нагадаємо, що раніше супер-постачальниками автозчепів та супутнього обладнання для УЗ були компанії ТОВ “Українська машинобудівельна техніка”, яка виявилася відсутньою за адресою реєстрації та ТОВ “Технорейлгруп”. Ці фірми отримали від Укрзалізниці понад 400 мільйонів гривень за 2017 рік.
Пізніше СБУ викрила підпільний цех з виробництва та реставрації старих запчастин до автозчепів та автогальмівного обладнання вантажних вагонів та виявила, що компанії поставляли на залізницю непридатне обладнання за завищеними цінами.
Про притягнення до відповідальності керівництва вагоноремонтних заводів та організаторів закупівель поки не повідомлялося.
Пізніше в реєстрі судових рішень з’явилася ухвала по кримінальній справі №12017220380001883 про накладення арешту на документи ТОВ “Українська машинобудівельна техніка” та ТОВ “Технорейлгруп”, які були виявлені у спільному “таємному” офісі в місті Кам`янське, по вул. Матросова, 19 (хоча адреса реєстрації вказаних фірм – міста Суми і Полтава).
Також за вказаною адресою виявлені документи ТОВ «Технологія-21», ТОВ «ЕнергоМетМаш», ТОВ «Електромашкомплект-1», ТОВ «Євроінструмент», ТОВ «Донецькспецсталь», ТОВ «Стар Пак Груп» та ін. Більшість з цих фірм були переможцями тендерів Укрзалізниці, що може свідчити про функціонування цілого тендерного синдикату.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.