Zалізниця без корупції
  • НОВИНИ
  • РОЗСЛІДУВАННЯ
  • АНАЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • Дослідження
  • ЧОРНИЙ СПИСОК
  • #ПЕРЕМОГИ
  • ПРО НАС
Головна  /  НОВИНИ  /  Балчун дав інтерв’ю про змову, наклепи та перспективи

Балчун дав інтерв’ю про змову, наклепи та перспективи

ZBK 20 Грудня, 2016 НОВИНИ Коментувати

Укрзалізницю свідомо хотіли довести до банкрутства. Новий менеджмент, попри провокації і сильний тиск, намагається покращити ситуацію у компанії і мінімізувати корупційні “схеми”, які шкодять Укрзалізниці і державі.

Про це керівник Укрзалізниці Войцех Балчун розповів в інтерв’ю Укрінформу.

“Насамперед, ми зберегли поточні можливості компанії, оскільки був такий план, щоб компанія збанкрутувала. І я відкрито про це кажу. Не хочу зупинятися на тому, хто і що (хотів зробити – ред.), але знаю в деталях, які дії готувалися…”, – підкреслив Балчун.

За його словами, новий менеджмент отримав компанію без запчастин, без справних вагонів та локомотивів, із сильно зниженим рівнем запланованих витрат, наприклад, на ремонт вагонів. “А йшлося про те, щоб показати: прийшли поляки і нічого не змогли зробити!”,- наголосив він, додавши, що за останні місяці вдалося змінити ситуацію на краще

Балчун підкреслив, що недоброзичливці, які наживаються на корупційних схемах, намагаються використовувати усі можливі проблеми, які виникають у компанії, наприклад нещодавню – з постачанням палива. За його словами, компанія до кінця року має підписати дев’ять угод на постачання дизпалива для Укрзалізниці. Натомість, в минулий четвер була спроба паралізувати роботу тендерного комітету, щоб не відбулося підписання однієї з угод.

“Так, ми оголосили дев’ять тендерів. Усі вони мають завершитися до кінця року, якщо не буде блокування в Антимонопольному комітеті. Треба усвідомлювати, що там теж діють схеми”,- зауважив Балчун.

Керівник Укрзалізниці зазначив, що ситуація з рухомим складом компанії була критичною, оскільки торік було куплено лише 28 вагонів, а велика кількість найближчим часом мала вийти з експлуатації.

“Моїм завданням є відбудова компанії. Ми інвестуватимемо величезні кошти – буде 9 тис. нових товарних вагонів, 1070 зерновозів, які будуть перероблені з цементовозів. Відтак, ми вперше з 1993 року матимемо додаткові зерновози. Це не порівнюється з минулим роком: торік ми купили 28 вагонів, цього року їх буде тисяча, а в наступному – дев’ять тисяч. Це показує, що ми зробили за кілька місяців”, – наголосив Балчун.

Він зазначив, що стратегія компанії передбачає вкладення 108 млрд грн на модернізацію і купівлю нового рухомого складу.

Балчун також розповів, що нестача вагонів-зерновозів в цьому році була, у тому числі наслідком здійснення корупційних схем.

“Наприклад, два чи три місяці тому ми виявили, що одна з наших філій, на балансі якої були зерновози, яких нам так не вистачало восени, підписала у травні комерційний контракт і віддала 500 вагонів в оренду приватній фірмі. Відтак, вони виїхали з України до Казахстану. І тепер нам треба буде їх повертати назад”, – наголосив Балчун.

Керівник Укрзалізниці наголошує, що компанія повинна перестати бути “дійною коровою” для окремих людей та груп, а прибутковою фірмою в інтересах держави.

“І з неї (компанії Укрзалізниця – ред.), насправді, можна зробити діамант. Але цей діамант можна буде зробити виключно тоді, коли буде політична підтримка, буде час, і ми зможемо усунути певні “схеми” чи мінімізувати їхній вплив, оскільки я теж не наївний і розумію, що відразу не зможемо полагодити щось, що псувалося понад 20 років. Це все завдання на чергові 20 років. Але я виходжу з такого розрахунку, що кожний малий успіх щодо обмеження “сірої” зони впливу в фірмі цих “схем” може бути гігантським економічним та фінансовим успіхом “Укрзалізниці”,- підкреслив Балчун.

Він наголосив, що певні сили, які хочуть усунути його від керівництва компанією, дорікають йому, що він не виконав своєї обіцянки отримати додаткові 7 млрд грн в бюджеті Укрзалізниці, викорінивши частину “схем”.

“Я весь час зараз змушений пояснювати, де є 7 мільярдів гривень, про які говорив на самому початку своєї роботи. Це депутат Гусак (Опозиційний блок – ред.) на цьому спеціалізується. Видно, він отримав таке завдання від своїх спонсорів, вихідцем зі структур яких він є. Але про 7 мільярдів я говорив як особа ззовні (на початку роботи в компанії – ред.), говорив досить гіпотетично: якщо ми зможемо обмежити сферу патології, покращити ефективність закупівлі, знизити кошти, і якщо ми це зробимо на 10%, то це вже 7 мільярдів”, – наголосив Балчун.

Водночас він додав, що компанія працює у досить жорстких економічних умовах, коли значні кошти потрібно платити за паливо, вартість якого постійно зростає, і за землю під коліями, вартість оренди якої також постійно збільшується.

Балчун також поінформував, що значні суми йдуть також на масштабний процес реструктуризації, який розпочався в Укрзалізниці. Він зауважив, що це все відбувається без залучення державних коштів.

Голова правління ПАТ “Укрзалізниця” відчуває підтримку у здійсненні своїх реформ від керівництва держави. Водночас, є люди, які намагаються посіяти розбрат між ним і міністром інфраструктури Володимиром Омеляном.

“Скажу так: якби не надія, яку мені дав, насамперед, прем’єр-міністр Володимир Гройсман, а також віце-прем’єр-міністр Володимир Кістіон, який нас підтримав і розуміє всі ці процеси, а також, звичайно ж, перший віце-прем’єр Степан Кубів, то нас (польського менеджменту Укрзалізниці – ред.), ймовірно, вже тут би не було зараз. Це нам дає надію і відчуття, що не варто здаватися, оскільки це прекрасна компанія, з гігантським потенціалом, стратегічна з точки зору держави, і яка має величезний вплив на економіку України. І з неї, насправді, можна зробити діамант”,- підкреслив Балчун.

Водночас, керівник Укрзалізниці зазначив, що є багато “підшіптувачів”, які ходять і намагаються посіяти розбрат” між ним і міністром інфраструктури Володимиром Омеляном.

“Але я намагаюся докладати максимальних зусиль, щоб ці відносини були якомога кращими. Я весь час розраховую, що вони будуть конструктивними, що ми будемо співпрацювати, як і з першим заступником міністра (Євген Кравцов – ред.)”,- підкреслив Балчун.

Він додав, що конструктивна співпраця дозволяє розв’язувати проблеми Укрзалізниці.

Назад
Вперед

Про автора

ZBK

Схожі записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту

    10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ

    4 Вересня, 2020
  • СБУ викрила посадовців Укрзалізниці на розкраданні майже 60 млн. грн.

    27 Серпня, 2020

Написати відповідь

Скасувати відповідь

Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

Наш профіль на DoZorro

Випадкові записи

  • Бескидський тунель: вікно в Європу по-українськи 22 Травня, 2018
  • Залізниця застрахує свій вертоліт та пілотів за 1 млн. грн. 16 Серпня, 2018
  • Кабмін уповноважив Омеляна отримати кредит 10 Грудня, 2016
  • “УКРЗАЛІЗНИЦЯ” ПОДАЛА ПОЗОВ ДО БАНКУ АХМЕТОВА НА 1 мільярд 1 Квітня, 2019
  • Популярне
  • Останні
  • Сумська «суперпрокладка» за 6 місяців існування отримала 90 мільйонів від УЗ 9 Березня, 2017 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція в Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому 5 Березня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Корупція на Укрзалізниці затьмарює розкрадання Укроборонпрому: частина ІІІ – З Росії в тридороги 11 Квітня, 2019 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Залізнична шароварщина: УЗ купує вишиті рушники та вишиванки на 1,5 мільйони 31 Липня, 2019 НОВИНИ
  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020 НОВИНИ
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020 РОЗСЛІДУВАННЯ

Соціальні мережі

Категорія записів

  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020
  • Прокладка з луганським власником поставить залізниці сальників на 4,3 млн. грн. 27 Серпня, 2020
  • Фірми Дубневичів продовжують продавати свою продукцію Укрзалізниці 26 Серпня, 2020
  • У прокладки “СОТА УКРАЇНА” з’явився конкурент? 21 Серпня, 2020
  • Завод Укрзалізниці придбав автомобіль бізнес-класу 19 Серпня, 2020
  • Фірма, яка фіктивно ремонтувала автомобілі для поліції тепер буде ремонтувати для Укрзалізниці 18 Серпня, 2020
  • Криза не для керівництва УЗ: Оголошено закупівлі побутової техніки на 870 тис. грн. 17 Серпня, 2020
  • Фірма без працівників за півтора року отримала від залізниці 82 млн. грн. 14 Серпня, 2020
  • фірма-прокладка на російських запчастинах, за п’ять місяців, виграла 92 млн. грн. 13 Серпня, 2020

Останні записи

  • Медіапроект ZБК завершує свою роботу: згадаємо 10 головних розслідувань проекту 10 Вересня, 2020
  • Оголошено тендери на купівлю сучасних засобів захисту для керівництва УЗ 4 Вересня, 2020
  • Стрілочний завод вчергове підвищує вартість своєї продукції 31 Серпня, 2020
  • Сумнівний досвід: Переможець тендеру ремонтував дрезину для фірми, яка займається прибиранням 28 Серпня, 2020

Випадкові записи

  • Фірма-новачок з одним працівником отримала вже 12 мільйонів від УЗ 9 Липня, 2018
  • НАБУ відкрило справу “про радіостанції залізниці” 7 Грудня, 2016
  • Сумнівна фірма з відкритою кримінальною справою поставить штучну шкіру на 1,9 млн. грн. 12 Серпня, 2019
  • НАБУ розкрило розкрадання 26 млн грн у філії “Укрзалізниці” 29 Березня, 2017
WordPress / Українська локалізація Олег Волощук