Регіональна філія «Одеська залізниця» провела 2 тендери на закупівлю послуг з розробки модернізації дизель-поїзда ДЕЛ-02 «удосконаленою системою регулювання електропередачі та тягового обладнання». При чому розробка такого проекту для дизель-поїзда №001 коштує 2,5 мільйони, а для поїздів №002-004 чомусь тільки 2 мільйони.
Згідно тендерної документації «проект повинен передбачати удосконалення систем керування електропередачі, тягового обладнання, максимально наближеної до останнього дизель-поїзда ДЕЛ-02 №006». Тож фактично залізниця замовляє проект переробки систем керування дизель-поїздів до більш сучасної версії останнього дизель-поїзда ДЕЛ-02, який випустив ПАТ «Луганськтепловоз» у довоєнний час.
Загалом дизель-поїзди ДЕЛ-02 випускалися з 2004 по 2012 роки але збудовано їх було тільки 6 одиниць.
Вартість розробки проекту переробки дизель-поїзда однієї серії до більш сучасної комплектації в 4,5 мільйони гривень виглядає досить суттєво, враховуючи, що нічого нового розробник проекту скоріше за все не представить. Також невідомо у яку суму обійдеться сама модернізації зважаючи на ціну лише самого проекту.
В обох тендерах участь прийняли 2 компанії: ТОВ «НДІ «Перетворювач» та ТОВ «Локомотивпроект».
ТОВ «НДІ «Перетворювач» із Запоріжжя працює вже 10 років проте серед державних контрагентів лише Львівську та Одеську залізницю. Фірма спеціалізується на ремонті електрообладнання поїздів.
ТОВ «Локомотивпроект» створене всього за кілька місяців до оголошення тендеру – 26 квітня 2018 року. Директором і власником фірми є мешканець окупованого Луганська Володимир Олексійови Нещерет.
Попри різницю цін всього в кілька тисяч гривень ТОВ «НДІ «Перетворювач»без бою віддав перемогу в обох аукціонах новоствореному «Локомотивпроекту».
Луганчанин Володимир Нещерет разом з іншим мешканцем Луганська – Іваном Рубаніком є співвласником ТОВ «Інжиніринговий центр «Локомотивпроект». Іван Рубанік, в свою чергу, є співвласником ТОВ «Локомотивна компанія», яка також належить доньці екс-заступника Гендиректора Укрзалізниці Юрія Федюшина (Наталії Федюшиній) та сину екс-заступника Гендиректора Укрзалізниці Анатолія Лашко (Андрію Лашко).
Таким чином новостворена фірма «Локомотивпроект» має тісні зв’язки з колишнім керівництвом Укрзалізниці та з окупованими територіями Сходу України.
Офіційною адресою реєстрації ТОВ «Локомотивпроект» є місто Київ, вул. Туполєва, будинок №8. На цьому місці знаходиться промзона, яка мало нагадує офіс успішної конструкторської компанії, здатної втілити проект на 4,5 мільйони гривень.
Фото Google.maps
Всі роботи по розробці проекту ТОВ «Локомотивпроект» має виконати за 90 днів. Основними статтями витрат є розробка креслеників – 1,3 млн. грн. Так наприклад креслення встановлення системи пожежогасіння коштує 64 тисячі грн. А креслення встановлення обладнання в кабіні – 87 тисяч грн. Найдорожчим є кресленик встановлення мікропроцесорної системи керування – майже 131 тисяча грн.
Позначки:ДЕЛ-02, ТОВ "Локомотивпроект", ТОВ "НДІ "Перетворювач"
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.