Південна залізниця вирішила добудувати багатоквартирний будинок на 17 поверхів для своїх співробітників в Харкові за 52,7 млн. грн.
Згідно з тендерною документацією добудуватись має сімнадцяти-поверховий будинок по вулиці Маліновського, на розі вулиці Слов’янської, біля ще одного житлового будинку залізничників, який в народі називають “Червоною шапочкою”. Вказане місце розташоване через дорогу від будівлі управління Південною залізницею та центрального залізничного вокзалу Харкова.
Також переможець має побудувати автостоянку, щоправда за іншою адресою – по вулиці Червоноармійській №7, за якою і знаходиться сама будівля управління Південною залізницею.
Згідно технічного завдання, на жаль, не визначені конструкція та креслення будинку. Визначений лише перелік робіт (близько 1300 операцій). Тому складно визначити точну кількість квартир та житлову площу будинку.
Відповідно даних про кількість квартирних лічильників (щиток квартирний ЩУ 12) можна зробити висновок, що загалом в будинку передбачено 110 квартир.
Очікувана вартість робіт також включає в себе 2,3 млн. грн. вартість додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначених на компенсацію збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів чи обладнання, що викликано інфляцією, яка може настати протягом будівництва.
Всі будівельні роботи мають бути виконані до кінця поточного року.
Участь в тендері брало три фірми ТОВ “Компанія Стройстиль”, СП “Агроспецмонтажник” та ПБФ “Кронверк”.
Найдешевшу пропозицію ТОВ “Компанія Стройстиль” було відхилено тендерним комітетом через відсутність в документації учасника дозволів на виконання робіт протипожежного захисту та дозволу на виконання робіт пов’язаних з вертикальним транспортом (ліфтами).
Таким чином перемогу в тендері отримало СП “Агроспецмонтажник” з міста Авдіївка Донецької області, що перебуває на лінії зіткнення ООС.
До переліку засновників відносяться ТОВ “ТБК “Трансбудсервіс” та семеро фізичних осіб. Всі зареєстровані в окупованому місті Ясинувата. Серед засновників є колишній депутат Донецької облради від Партії регіонів Михайло Бештанко та дружина Олександра Русаченко, колишнього мера Ясинуватої.
“Агроспецмонтажник” фігурує в декількох кримінальних справах. Так згідно провадженню СБУ №22016101110000035 службові особи «Південної залізниці» зловживаючи своїм службовим становищем, перебували у змові з “Агроспецмонтажник” та рядом інших підприємств, сплативши приватним фірмам кошти за роботи, які фактично виконувалися самими працівниками залізниці.
В іншій кримінальній справі № 42016050000000148 від 02.03.2016 співробітниками СБУ виявлено групу осіб під керівництвом директора СП «Агроспецмонтажник», діяльність яких пов`язана із протиправним витрачанням коштів Укрзалізниці, що виділялися на закупівлю ТМЦ та виконання будівельно-монтажних робіт.
За даними слідства протягом 2015-2016 років Регіональною філією «Південна залізниця» ПАТ «Українська залізниця» укладено низку договорів з підприємствами, підконтрольними директору «Агроспецмонтажника», мешканцю Ясинуватої Михайлу Бештанко. Договори укладено зокрема з самим СП «Агроспецмонтажник», ТОВ «Украгропромбуд», ТОВ «Слов’янський курорт 2010», ТОВ «Уніка-трейд», ТОВ Сіті-інвест-буд», ТОВ «ТБК «Трансбудсервіс», ТОВ «Хаусбуд», ТОВ «Д-версія», на загальну суму більше 50 млн. грн. В подальшому, кошти державного підприємства, виділені на закупівлю ТМЦ та виконання будівельно-монтажних робіт, перераховувалися на адресу суб’єктів господарської діяльності з ознаками фіктивності, за допомогою рахунків яких обготівковувалися та привласнювалися Михайлом Бештанко та учасниками групи.
Таким чином переможець тендеру на будівництво 17-ти поверхового будинку для залізничників має багату історію “співпраці” з Південною залізницею, а відсутність креслень будинку та заплутаність технічної документації може лише свідчити про намір недопустити зайвих учасників.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.