Філія “Українська залізнична швидкісна компанія” уклала контракт з ТОВ “Український Центр Енергоремонт” на виконання ремонту двох тягових трансформаторів швидкісних електропоїздів “Hyundai”. Сума договору склала 12,3 мільйони гривень або по 6 мільйонів за ремонт одного трансформатора.
Нагадаємо, що швидкісні електропоїзди “Hyundai” HRCS2 почали використовуватись на залізниці 6 років тому. Несправність двох тягових генераторів за такий короткий період часу мала би викликати насторогу, враховуючи, що всього на Укрзалізниці тільки 10 електропоїздів цієї моделі.
Виконувати капітальний ремонт тягового генератора швидкісного електропоїзда буде ТОВ “Український Центр Енергоремонт” зі статутним капіталом 31 тисяча гривень. Фірма зареєстрована в місті Борислав, Львівської області, по вулиці Дорошенка №19, у 85-й квартирі. За цією ж адресою прописаний і її власник Ковтун Ігор Володимирович.
При цьому замовник ремонту не вимагав від учасників підтвердження затвердженого атестату виробництва або затвердженої технології ремонту вузлів тягового рухомого складу. Хоча капітальний ремонт вузлів рухомого складу залізниць має відбуватися саме на атестованих виробництвах.
“Ремонт електричних машин треба проводити лише в ремонтних депо та на ремонтних заводах, виробництво яких сертифіковане для проведення таких робіт згідно з “Положенням з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу”, ЦТ-0162, що затверджене наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 №484-Ц” – з Наказу Укрзалізниці №451-Ц.
ТОВ “Український Центр Енергоремонт” щодо штату працівників вказало, що на підприємстві працює 40 робітників, з них 20 слюсарів. Також підприємство зазначило, що всі роботи будуть виконуватись без залучення субпідрядників за адресою: місто Борислав, вулиця Раневицька, 14. За цією адресою зареєстроване інше підприємство – ТОВ “УЕНЕРГО”.
Раніше ТОВ “Український Центр Енергоремонт” також укладало контракти з ПАТ “Запорізький електровозоремонтний завод” на ремонт тягових трансформаторів електровозів ВЛ80 вартістю в мільйон за одиницю.
Єдиним конкурентом в тендері для ТОВ “Український Центр Енергоремонт” стало ПП “Енергоспецсервіс”, яке подало аналогічні документи з переможцем. Обидва учасники завантажили в ProZorro по 12 електронних документів з однаковою або подібною назвою та аналогічним змістом (завнтажені в різному порядку).
Нагадаємо, що раніше “Українська залізнична швидкісна компанія” Укрзалізниці уклала контракти на обслуговування і ремонт двох швидкісних електропоїздів Skoda на суму 58,2 мільйони на рік та обслуговування двох крюківських електропоїздів ЕКр1 на суму 84 мільйони на рік. При цьому електропоїзди Skoda має обслуговувати “ХЮНДАЙ КОРПОРЕЙШН КО., ЛТД.”, яке подало інформацію про штат підприємства в кількості 5 працівників.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.