Південно-західна залізниця провела тендер на надання послуг по прибиранню залізничного вокзалу станції Київ-Пасажирський терміном березень-грудень 2017р.
Перед цим залізнична філія двічі намагалася провести аналогічний тендер, спочатку на 4 місяці, а потім на 2 місяці. В обох випадках залізниця відхилила більшу частину пропозицій і скасувала тендер. Ймовірною причиною цього стало те, що ТОВ «Сантаун», яке зазвичай перемагає в клінінгових тендерах залізниці запропонувало найвищі ціни і зіткунолося з високою конкуренцією – в першому тендері конкурентами стали 7 компаній, а в другому 6.
Ймовірно залізниця побоялася відхиляти таку велику кількість учасників і скасувала тендери.
Цього ж разу мова йшла про прибирання терміном 10 місяців з очікуваною вартістю 7,8 мільйонів гривень. За цю вартість переможець має прибирати 95 тисяч квадратних метрів (21 тисяча квадратів приміщення та 74 – території).
Тепер до участі в тендері подали заявки лише 4 компанії, 2 з яких тендерний комітет відразу відхилив. Причиною недопущення до тендеру в одному випадку стала відсутність довідки в довільній з описом послуг, що буде надавати Учасник (хоча перелік робіт вже визначений в тендерній документації), а в іншому випадку – термін дії банківської гарантії добігав кінця раніше ніж 90 днів з моменту розкриття пропозицій.
Тобто мова, вочевидь, зовсім не йшла про якість робіт потенційних учасників.
Зрозуміло, що в підсумку перемога дісталася ТОВ «Сантаун» з пропозицією 7,4 мільйони гривень. За ці кошти підприємство має робити прибирання щонайменше 4 рази на добу (точний час прибирання не вказаний, тому перевірити було вони чи ні досить складно), та 2 генеральних прибирання на місяць. Вартість таких робіт складає 25 тисяч гривень на добу.
Нагадаємо, що в минулому році «Zалізниця без корупції» опублікувала розслідування «Залізничні схеми: Золоті вокзали», в якому описувалися зловживання на клінінгових послугах Укрзалізниці. За результатами цього журналістського розслідування правоохоронними органами проводиться перевірка фактів можливих злочинів.
Нинішній директор і екс-власник ТОВ “Сантаун” Юрій Дерев’янко на виборах 2015 року балотувався від Радикальної партії Олега Ляшка, тоді як засновник компанії Дмитро Бабич був депутатом Київради від Партії регіонів та був помічником нардепа від “Народного фронту” Анатолія Диріва. Іще один засновник компанії Борис Доценко був головою наглядової ради банку “Український капітал” та балотувався до ВРУ від партії “Опозиційний блок”.
Фірма має на своєму рахунку 9 державних контрактів, 5 з яких з Південно-Західною залізницею і один з Південною, загальною сумою 17 мільйонів гривень.
1 Коментар