Підвівши річний підсумок витрат Регіональної філії “Донецька залізниця” бачимо, що за 2016 рік підприємство витратило 294 мільйонів гривень уклавши при цьому 395 угод.
Редакція “Zалізниці без корупції” провела аналіз найбільших витрат східною філією залізниць.
Найменування контрагента | Продукція чи послуги | Сума |
ТОВ “ДОНБАСС-ПРОМСТРОЙ” | Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач | 25,5 мільйон грн. |
ТОВ “НВП” “ЗАЛІЗНИЧ-АВТОМАТИКА” | Будівництво об’єктів інфраструктури залізничного транспотру | 18,3 мільйони грн. |
ТОВ “НВО” “ТРАНСАВТОМАТИКА” | Будівництво об’єктів інфраструктури залізничного транспотру, апаратура електрична | 13,24 мільйони грн. |
ТОВ “ТВК” “КВІК-2006” | Запасні частини та ремонт вузлів тепловозів і електровозів | 10,1 мільйона грн. |
ТОВ “ГУД ДІЛ” | Вугілля сортове | 8,45мільйона грн. |
Фірма «Донбасс-Промстрой» зареєстрована у м.Слов’янськ Донецької області на донеччанина Олександра Сафошина. Компанія займається монтажно-будівельними роботами. В 2016 році окрім Донецької залізниці займалась тільки реконструкцією центру первинної медико – санітарної допомоги № 2 в м. Краматорськ, що збагатило Донбасс-Промстрой на 827 тис. грн.
За даними аналітичної платформи YOUCONTROL на підприємстві офіційно працює 9 чоловік і весь дохід фірми складається з державних закупівель (51,9 мільйони гривень).
В реєстрі судових рішень від 19 січня 2017 року наявне рішення Жовтневого суду міста Маріуполь про оборудки Донецької залізниці і ТОВ “Донбасс-Промстмстрой”. Згідно матеріалів кримінального провадження № 42015050690000018 від 09.10.2015 встановлено, що ТОВ «Донбасс-Промстрой» не має необхідної матеріально- технічної бази, персоналу та досвіду виконання такого виду робіт, що свідчить про змову службових осіб ТОВ «Донбасс-Промстрой» та регіональної філії «Донецька залізниця» на виведення коштів виділених у тіньових обіг та подальше їх привласнення, шляхом штучного завищення вартості будівельно-монтажних робіт та матеріалів включених до актів виконаних робіт.
За результатами контракту залізниці і “Донбасс-Промстрой” на 25,5 мільйонів гривень відкрито справу за статтею розтрата майна шляхом зловживання службовим становищем, за якою посадовцям Донецької залізниці загрожує ув’язнення на строк від 7 до 12 років з конфіскацією майна.
Другий за розмірами контракт залізниця уклала з ТОВ “НВП” “Залізничавтоматика” (18,3 мільйони гривень). Директором фірми є Віталій Гаєвський, який раніше працював керівником Південної залізниці та був керівником Полтавської облорганізації партії «Відродження». В той час партію очолював також екс-керівник Південної залізниці, нардеп-мажоритарник Віктор Остапчук. ЗМІ називають Гаєвського наближеним до Остапчука та вказують на наявність старих зв’язків з нинішнім керівництвом залізниць.
Найнижчою пропозицією в тендері в якому брало участь “Залізничавтоматики” стала ціна 16,39 мільйонів гривень, запропонована ТОВ «БТК Рембут». Щоправда її Донецька залізниця відхилила через нібито невідповідність заявки вимогам тендерної документації, натомість уклавши контракт на 18,3 мільйони гривень з ТОВ «НВП «Залізничавтоматика». Тобто сума переплати становила цілих 1,9 мільйони.
Третім за розміром контрактів стало дніпропетровське ТОВ «НВО «Трансавтоматика» зі статутним капіталом 18,5 тис грн. зареєстровано на Юхима Пожарського та Віталія Жадана. Отримало перемогу в трьох тендерах донецької залізниці в одному з яких конкуренція була відсутня у зв’язку з відстороненням єдиного конкурента з нижчою ціною по вже класичній відмовці “невідповідність вимогам тендерної документації”.
Наступне підприємство, ТОВ “ТВК” “КВІК-2006”, вже згадувлося в нашій статті “ПІВТОРА МІЛЬЙОНИ «ЗВЕРХУ» ВІД ДОНЕЦЬКОЇ ЗАЛІЗНИЦІ” де описувалися способи перемог даною компанією в тендерах Донецької залізниці.
Власником іще одного переможця тендерів Донецькою залізниці ТОВ «ГУД ДІЛ» згідно інформації державного реєстру є мешканець міста Донецьк, Шитілов Євген Миколайович. Ця фірма також була викрита у зв’язках з фірмами з окупованих територій Донбасу. Наша редакція публікувала статтю “ВУГІЛЛЯ З ДНР “ПІД ПРИКРИТТЯМ” в якій описувалося, як через фіктивні фірми ТОВ «ГУД ДІЛ» переправляє вугілля з непідконтрольних Україні територій.
Також Донецька залізниця закупила спецвзуття на 6 мільйонів гривень у ТОВ “Таланлегпром” з орбіти народного депутата Миколи Лаврика. На 4,8 мільйони залізниця придбала “свіжого м’яса великої рогатої худоби” у ТОВ “Укрпродукт”, яке належить двом мешканцям окупованого Донецьку Леоніду Юдіцькому та Юрію Карталову. При чому залізниця відхилила дешевшу на мільйон гривень пропозицію іншого учасника. Середня вартість м’яса яловичини за укладеним контрактом становила близько 90 грн/кг. ТОВ “Укрпродукт” також фігурує в кримінальних справах про оборудки через фіктивні фірми.
Іще одним улюбленцем Донецької залізниці стало екзотичне підприємство ПАТ “ТРАНСМАШ” 49% акцій в якому належить двом громадянам Австрії – Арменаку Утудьяну та Карлу Контрусу з Відня. Іще 49% акцій належить ПАТ “Тако”, власники якого пов’язані з Дніпропетровським стрілочним заводом та ще рядом компаній з міста Дніпро.
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.