Миколаївська родина, члени якої працевлаштовані на державному підприємстві «Одеська залізниця», займається контрабандою зброї, наркотиків і продовольства до Росії, а також «зливом» палива з поїздів.
Про це у своєму блозі на «Преступности НЕТ» заявив миколаївський активіст, керівник профспілки «Сильні разом» Денис Жело.
Жело нагадав про випадок, що стався у 2011 році, коли начальник поїзда «Миколаїв-Москва» Олександр Атамас з двома спільниками побили до напівсмерті і відібрали у жителя міста Миколаєва автомобіль «ВАЗ».
«Вже тоді начальник поїзда з порівняно невеликою зарплатою розсікав на БМВ Х5 чорного кольору, з держномерами ВЕ 1588 ВА. Машина на той момент була оформлена на тітку Атамаса Любов Коваль, яка на даний момент займає посаду начальника поїзда «Миколаїв-Київ», – пише Жело.
За даним фактом правоохоронці тоді відкрили кримінальну справу за ч. 3 ст. 289, ч. 3 ст. 357 КК України.
«Як ви думаєте, який термін наш «справедливий» суд дав групі беззаконня? Обмеження волі строком на 5 років з випробувальним терміном 3 роки, тобто по суті, головний фігурант Атамас був звільнений від відбування покарання. Відсидівши 7 місяців в СІЗО Атамас вийшов на свободу, хоча санкція статті, за якою він був засуджений, передбачає покарання у вигляді позбавлення волі на термін від 7 до 12 років позбавлення волі з конфіскацією майна. Зрозуміло, вийшов не безкоштовно. За наявною у нас інформацією, мати Атамаса заплатила судді за його дострокову свободу 20 тис. доларів», – заявив активіст.
За його словами, Олександр Атамас особливо не приховує те, що він сидів за тяжкий злочин, вихваляючись в соціальних мережах своїми фотографіями з миколаївського СІЗО. Та, незважаючи на це, як стверджує Денис Жело, Атамас після «відсидки» залишився працювати на посаді начальника поїзда «Миколаїв-Москва».
«Куди дивилося керівництво Одеської залізниці? Та нікуди, адже підбором зручних і підконтрольних кадрів займається особисто Ігор «Наум», а керівництво одеської залізниці, просто підписує потрібні документи… На цій посаді Олександр Атамас успішно працював до кінця 2015 року, виконуючи різноманітні доручення «Наума». Але, після того як в кінці 2015 року Атамаса викрили в корупції, і пішов розголос, «Наум» перевів його на посаду начальника відділу постачання Миколаївського депо», – йдеться у блозі.
Активіст вказує, що на «Одеської залізниці» працює вся родина Олександра Атамаса. Сам він сьогодні є начальником відділу постачання депо, його мати Ірина Атамас – касир, чоловік Ірини Анатолій Атамас – провідник, а сестра Ірини Любов Коваль – начальник поїзда «Миколаїв-Київ».
«В такому складі, звичайно ж легше грабувати залізницю, використовуючи своє службове становище, максимально охопивши всі сфери її життєдіяльності. Кожен з них сидить на окремих корупційних потоках, як і їх безпосереднє керівництво, а за фактом їх роботою займається «Наум». Саме його інтереси лобіює і відстоює на залізниці вищезазначена сімейка. У сімейства Атамас стахановськими темпами йде будівництво будинку по вулиці Скляра, 31 (мікрорайон Північний). За рік часу в будівництво було вкладено більше 1 мільйона гривень, а будматеріали, призначені для ремонту вагонів та інфраструктури депо, плавно перекочували на їх будівельний майданчик», – заявив Жело.
Він зазначив, що працівники залізниці прийшли в шок від декларації Ірини Атамас, на яку, як виявилося, при звичайній зарплаті в 3000 гривень записані елітні автомобілі, норкові шуби, квартири, будинки, депозитні рахунки у валюті і так далі.
«Всі злочини на миколаївській залізниці відбуваються з тихого згоди начальника пасажирського вагонного депо «Миколаїв» Сергія Зуба, який регулярно отримує свою частку. Його попередник Сергій Іконников працював у тому ж режимі і за тими ж схемами. Поїзди «Миколаїв-Москва» та «Миколаїв-Київ» перетворили на джерело особистого збагачення окремої групи осіб, а зокрема сім’ї Атамас: контрабанда на територію країни-агресора Російської Федерації – зброя, наркотики, м’ясо та інші продукти, перевезення великих сум грошей. Злив дизельного палива з тепловозів, грабежі та крадіжки у пасажирів у вагонах, продаж посад і так далі», – говорить Денис Жело.
За його словами, всі наявні у нього матеріали за даним фактом він передав в правоохоронні органи, а також звернувся до Прем’єр-міністра України, керівництва ПАТ «Укрзалізниця», голови Миколаївської облдержадміністрації, Генеральної прокуратури України, Управління СБУ, Національного агентство з питань протидії та запобігання корупції з вимогою провести відповідну перевірку за викладеними фактами та взяти під особистий контроль розслідування злочинів посадових осіб на Одеській залізниці, а зокрема в її миколаївському філіалі і пасажирському вагонному депо «Миколаїв».
Написати відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.